kariera
oferta pracy:
PR & Social Manager
Zestawienie Pierwszych ważnych oczekiwań:
• ukończone studia wyższe (profil: marketing, public relations, dziennikarstwo, pokrewne)
• kreatywność , bardzo dobra organizacja pracy
• umiejętność przekonywania do swoich pomysłów
• ekspercka wiedza w dziedzinie PR, Marketingu oraz Komunikacji (umiejętność budowy strategii komunikacyjnych i marketingowych)
• umiejętność prowadzenia projektów z poziomu doradztwa PR
• praktyczna znajomość narzędzi marketingowych i oraz technik PR z szczególnym
• uwzględnieniem Internetu Social media
• bardzo dobra znajomość języka polskiego
• bardzo dobra znajomość języka angielskiego, inny język jako plus
• znajomość rynku medialnego na poziomie ogólnopolskim
• rozległa wiedza ogólnospołeczna, ekonomiczna, gospodarcza i polityczna
• orientacja na osiągnięcia, nastawienie kooperatywne, strategiczne myślenie i inicjatywa
• dobra organizacja pracy, terminowość, zdolności interpersonalne, docelowo kierowanie kilkoosobowym zespołem
• dobra znajomość obsługi komputera (MS Office)
• prawo jazdy kat. B
Cechy profilu, charakterystyka kandydata:
• wysoka kultura, etyka pracy i dyplomacja
• umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne oraz umiejętności rozumienia potrzeb,
• innowacyjne podejście do wykonywanych zadań
• doświadczenie w kreowaniu relacji oraz kontaktów pomiędzy podmiotami rynkowymi i publicznymi,
• skuteczne zarządzanie projektami o ważnym wymiarze publicznym, branżowym, środowiskowym,
• zdolność obiektywnej i analitycznej oceny, radzenia w awaryjnych sytuacjach,
• zdolności przywódcze, charyzma
• umiejętności organizacji pracy,
• otwartość, kreatywność, efektywność, inicjatywa, solidność
Zastrzegamy, że odpowiemy na wybrane oferty pracy. Jeśli jesteś zainteresowany naszą ofertą napisz na praca@grupanice.pl